ponedjeljak, 14. prosinca 2009.

Anketa - pitanja za djelatnike

PITANJA ZA DJELATNIKE:

1. Koliko godina radite u ugostiteljstvu i turizmu? ___________

2. Koliko imate ukupno godina radnog staža? ____________

3.Zaokružite najtočniji odgovor:
a)u ugostiteljstvu i turizmu radim jer je tu najbolja zarada
b)u ugostiteljstvu i turizmu radim jer nisam drugdje mogao naći posao
c)u ugostiteljstvu i turizmu radim jer tu nije potrebno puno učiti
d)u ugostiteljstvu i turizmu radim jer to želim i volim

4.Jeste li završili stručnu ugostiteljsku /hotelijersku školu ili sličnu obrazovnu ustanovu toga smjera (uključujući VŠS i VSS) ?
DA NE

5.Sa znanjem kojega sam stekao u toku formalnog obrazovanja sam zadovoljan.
Slažem se Djelomično se slažem Ne slažem se

6. Ukoliko niste završili stručnu ugostiteljsku /hotelijersku školu ili sličnu obrazovnu ustanovu toga smjera (uključujući VŠS i VSS), na koji ste način izvršili prekvalifikaciju:
a) samostalnim učenjem
b) brzim tečajem
c)savjetima nadređenih i /ili kolega
d) stručnim i organiziranim edukacijama

7. Sa znanjem kojega stječem u toku rada sam zadovoljan.
Slažem se Djelomično se slažem Ne slažem se

8. Htio bih još učiti i usavršavati se.
Slažem se Djelomično se slažem Ne slažem se

9. Htio bih da se moj rad i moje znanje stalno i organizirano nadzire i nagrađuje.
Slažem se Djelomično se slažem Ne slažem se

10. Sa znanjem mog nadređenog šefa sam zadovoljan.
Slažem se Djelomično se slažem Ne slažem se

11. Biste li htjeli nositi vizualnu oznaku Vaše kvalitete i Vašega znanja (npr. Bedž ili značku koji bi označavao Vašu stručnost)?
DA NE

12. Zadovoljan sam ulaganjem mog nadređenog šefa u moje usavršavanje.
Slažem se Djelomično se slažem Ne slažem se

13. Jeste li do sada pohađali određeni oblik stručnog školovanja i edukacije nakon završetka formalnog obrazovanja.
DA NE

14.Zaokružite odgovor ispred točnog odgovora:
a) najbolji šef je onaj koji daje redovitu plaću
b) najbolji šef je onaj koji ne traži previše
c)najbolji šef je onaj koji od mene traži puno
d) najbolji šef je onaj koji ulaže u moju edukaciju i adekvatno nagrađuje moje napredovanje

Nema komentara:

Objavi komentar